مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-06اقتصادي

28 واحد مسکونی برای محرومین بندرانزلی احداث می شود


رییس بنیاد مسکن شهرستان بندرانزلی گفت: طبق تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه  28 واحد مسکن محرومین سهمیه شهرستان بندر انزلی بود.

- رضا بلندپایه، رییس بنیاد مسکن شهرستان بندرانزلی در حاشیه افتتاح مسکن مددجویی روستای بشمن، اظهار کرد: اواخر سال 99 تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد که طی آن سهمیه ای برای هر استان و شهرستان جهت احداث مسکن محرومین اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه 28 واحد مسکن محرومین سهمیه شهرستان بندرانزلی بود، افزود: تسهیلاتی که برای مسکن محرومین در نظر گرفته شده 50 میلیون تومان با سود چهار درصد و 30 میلیون تومان کمک بلاعوض بود که از این 28 سهمیه هفت مورد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندرانزلی قرار دارد.

بلندپایه تصریح کرد: علاوه بر این 80 میلیون تومان خود کمیته امداد نیز اعتبارات بلاعوضی را برای احداث مسکن مددجویان و محرومین در نظر گرفته است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: علاوه بر احداث مسکن محرومین 74 واحد مسکن روستایی مقاوم از طرح ویژه بهسازی از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال احداث کردیم.

وی گفت: این پروژه ها در سطح روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده و با نظر ویژه دولت سقف اعتبارات افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 واحد مسکونی برای محرومین بندرانزلی احداث می شود

28 واحد مسکونی برای محرومین بندرانزلی احداث می شود